“
Kom er inmiddels al wat jaartjes en heb vele garages gezien in het verleden, ben hier blijven plakken omdat ik geen; "één keer" opdringerig gedrag heb waargenomen, altijd nette communicatie etc. etc.....
Realistische vak mensen aldaar is mijn conclussie.......
Kusje erop....? hahahahaa
Ze zijn goed......
„